Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Nesplnilo zboží vaše očekávání?
V takovém případě nám ho můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu.
Stačí, když jej nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení zašlete zpět k nám.

Pokud bude vrácené zboží jevit známky nošení, zboží Vám zašleme zpátky a Vám zaniká nárok na vrácení zboží.

Nezapomeňte k zásilce přiložit vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, případně jej podepsaný zašlete na email.

Formulář pro vrácení zboží

 

Postup při vrácení zboží

 Zakoupené zboží můžete vrátit jakoukoliv přepravní službou dle vašeho výběru, ať už jde o Českou poštu, Zásilkovnu, GLS, PPL, či jiného dopravce. Je důležité, aby bylo zboží odesláno na správnou adresu: provozovna LaVitaModa.cz, Gajdošova 12, Ostrava, 702 00, email: info@lavitamoda.cz 

 Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a uchovat doklad o odeslání pro případ ztráty balíku či poškození přepravcem. V případě, že zboží bude zasláno na jinou adresu, není prodávající povinen balíček vyzvednout. Zásilka odeslaná na nesprávnou adresu bude vrácena odesílateli a lhůta pro vrácení zboží se neprodlužuje.

Platbu za vrácené zboží posíláme nejdéle do 14ti dnů od vrácení zboží ( tz. od datumu doručení k nám na provozovnu) na vámi zaslaný účet. 

 Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: info@lavitamoda.cz 



Reklamace

Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. 

Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu.

V případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík doporučeně Českou poštou nebo Zásilkovnou na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím. 

Pokud reklamaci nebude možné opravit, vrátí prodávajícímu kupujícímu odpovídající částku na bankovní účet kupujícího. Platba bude provedena nejpozději do 30 dnů od vydání rozhodnutí o reklamaci.

Reklamované zboží je zákazník povinen zaslat doporučeně na adresu: provozovna LaVitaModa.cz, Gajdošova 12, Ostrava, 702 00, email: info@lavitamoda.cz

Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a uchovat doklad o odeslání pro případ ztráty balíku či poškození přepravcem (za případnou ztrátu či poškození balíčku nezodpovídá prodávající). Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá. 

Do balíku je nutné přiložit 

Vytisknutý reklamační formulář, fakturu a reklamované zboží. 

Pro jakékoliv informace nás neváhejte kontaktovat emailem: info@lavitamoda.cz